» Slutar blogga!

Hejsan! Det var ett tag sedan jag skrev någonting på bloggen. Jag har inte haft varken tid eller lust till att blogga, och därför har jag inte gjort det heller. Jag har haft mycket roligare saker för mig och har inte tänkt på bloggen alls. Därför har jag nu tagit ett beslut, jag ska sluta blogga. Eftersom det bara blir tråkigt för er med korta inlägg som är helt onödiga. Då är det bättre att sluta med det. Jag har just nu inga planer på att komma tillbaka, vill bara njuta av livet och strunta i att sitta vid en tråkig dator. Sommaren och skolavslutningen närmar sig, jag är med vänner i stort sett varje dag och då hinner man inte blogga. Det är rätt så mycket i skolan nu innan sommarlovet också. Jag kommer att ha en mejl som jag kommer att logga in på en gång i månader ungefär och kolla. Där kan du nå mig, men förvänta dig inte något svar på ett tag, för som sagt, loggar jag bara in där en eller två gånger i månaden. Jag kommer alltså antagligen inte svara på kommentarer här på bloggen, så bättre att mejla. Mejladressen är [email protected] :)) När detta inlägget är klar, kommer jag att logga ut härifrån, och jag kommer nog inte logga in på länge. Om jag ändrar mig, så märker ni det. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback